Post by reggiadapimo on Feb 9, 2022 0:04:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Age of Z Origins:Tower Defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ resurs för att generera fuskkod ▞▞▞
▞▞▞ Age of Z Origins:Tower Defense 2022 version ▞▞▞
Siriusbrun187
Inte ens i närheten av det som annonserades.
fantastisk grafik och fantastiska belöningar...
Jag gillar verkligen spelet, spelar i mer än ett år. Men de tomma krigen är totalt aggressiva, och spelet hjälper inte att sätta 1-dagars sköld om du inte vill spela krig, och du förlorar 2 eller 3 månaders framsteg på en dag. Vissa människor har familj, vill gå och grilla, göra sina grejer. Lossa allt för att återuppbygga även om du inte är i krig? Får du 8 timmars bubbla 3 gånger om dagen? Det är brist på respekt! Det finns ingen avaktivering eller avstängning av konto, du förlorar om du försöker vara utanför kretsen
Bra spel men långsamt att komma igång.
Scam spel. De annonserar något men du får samma mmo-strategispel som försöker få dina pengar.
Trots fördröjningen har jag verkligen njutit av spelet. Detta är en visuell anpassning till det 20 år gamla UTOPIAN-spelet. Jag kommer att rekommendera detta till alla mina vänner. Jag älskar tillväxt- och erfarenhetsnivåerna. Det är ganska balanserat, skulle kunna använda några tweeks i rekryterings- och flottaområdena, men det här spelet är absolut roligt. Även om jag känner att det här är en lön för att lyckas med spelet, är det fortfarande ganska jäkla kul.
Väl. Den valde svenska eftersom det är språket på min telefon. Spelet är ospelbart eftersom texterna inte finns på svenska så alla texter säger "saknas text ####".
Age of Z Origins:Tower Defense Estrategia knwo
Utmärkt spel mycket beroendeframkallande
För långa uppgraderingstider
Bra o roligt
Ganska roligt och lite beroendeframkallande spel! Bygg arméer och odla din stad. Samla mat och olja och gå sedan ut, sök igenom din omgivning och pussa på lite jabroni! Plundra deras goda och låt dem veta vem som är överlägsen. Fan om din vilde nog gå med i en klan och samla dina kompisar och hoppa på någon eller starta ett klankrig. Om du tror att du är bra nog, kom och hitta mig! Spelets namn är footballhead
Jag har spelat detta i 5 månader. Det är ett beroendeframkallande spel! De senaste uppdateringarna har dock inte varit de bästa. Jag har försökt kontakta utvecklaren men deras svar var inte till hjälp, ingenting löstes. Det finns helt klart en bugg på Elite Mines som måste åtgärdas. Den nya utrustningsanläggningen är mindre användarvänlig än den gamla. Jag skulle gärna ge mer feedback om du är villig att lyssna, vi vill alla göra spelet bättre eftersom jag lägger så mycket tid och pengar på det! Jag längtar efter #185.
Roligt spel men många asiatiska fuskare. Ingen idé att spela.
Ganska kul för ett rts tower defense krigsspel
Kan snälla göra Tower Defense lite lätt och roligt, MoB-chefen är så OP
För ett passivt spel är detta ett riktigt bra. Jag har spelat liknande spel, men det här är det bästa i sitt slag.
Exceptionellt spel Jag har lagt ner mycket tid på det här spelet med väldigt lite pengar. Mycket detaljerad med massor av taktik att lära sig. Varje gång du tror att du har bemästrat det lär du dig något nytt. Du kan växa och tävla utan att spendera pengar. Om du är för otålig kommer du långt med lite pengar. Det perfekta spelet för att se dig genom apokalypsen. Afrobadger #194
Spelet är en bluff. Den har fel/hacks där du tappar din sköld och sedan blir du rensad medan du inte är online. Jag har spenderat över $1000.00 dollar. Det är ett STORT slöseri med pengar!!! Återbetala mig nu!!!
Du jobbar hårt och försöker bygga upp något tills någon större allians bestämmer dig för att slå dig ihop och i princip slå dig i glömska. Vilken chans har du när fyra eller fem spelare som är 10 till 20 gånger starkare var och en av dem ständigt attackerar dig? De dödar alla dina trupper och stjäl alla dina resurser. Om det fanns en gräns så att du inte kunde attackera spelare som är mycket svagare än dig själv, kanske en skulle spela den igen. Men är trött på att bli "våldtagen" av de stora allianserna.
Behå
Jättebra spel!
Roligt spel med bra grafik och en anständig handling. Massor av köpalternativ utan att faktiskt bli ett rent pay to win-spel, vilket är en mycket svår balans att uppnå. Å andra sidan är den engelska översättningen i behov av förbättring eftersom vissa av berättelseöversättningarna helt enkelt inte är vettiga. Chattöversättaren behöver också arbete. Min allians har medlemmar från hela världen och det är ibland svårt att förstå varandra.
Inte illa inte inte alltför glichy men det kan vara min telefon. Jag gillar det.
Kul!
Det är okej, för mycket som händer och måste köpa saker mycket mer än jag trodde jag om du verkligen vill göra det bra. det är ett företag så det är efter pengar mer än något annat. Pengaaspekten gör den väldigt mördande och om du inte är med i en stor allians kommer du inte att klara det.En del av anledningen till att jag fortfarande spelar för att jag har lagt in pengar på det och att sluta spela betyder att jag förlorar en sorts "investering". De pratar om rika belöningar men det är bara om du placerar dig i toppen, men om du inte spenderar pengar kommer du inte att hamna i toppen. Det är en ond cirkel. Jag känner människor som har spenderat tusentals dollar (USD) för att få en mäktig stad.
Asian Cooking Games: Star Chef Arcade hxt
Betala för att vinna. Inte ett TD-spel
Jag har spelat det här spelet i över 2 år. Det är inte bara underhållande och det är inte bara att bygga och erövra, det finns så många uppdrag du kan göra och alltid små saker gör.
Det här är tråkigt att jag spenderade pengar på det här spelet och jag kan inte få ett svar och du fortsätter att ta bort min recension. Jag älskade verkligen att spela det här spelet men ditt supportteam suger verkligen ingen hjälp alls så mitt betyg står sig undvik det här spelet ppl
Verkar bra hittills men det är en lek att vinna spel som de flesta matcher nu för tiden och inte mycket av ett tornförsvarsspel som det annonserades som.
Vi är i ett ogiltigt krig och spelet släpar efter något dåligt, åtgärda så fort som möjligt
Hur kul som helst
Anständigt spel att spela (det hjälpte mig att få tid när jag satt hemma med COVID). Men om du inte är villig att spendera pengar kommer du inte att dominera. Dessutom har uppdateringen de skickade den 22/12 buggar!!!!!
Fake reklam igen för ytligare ett spel att det ens är lagligt
Jag gillade spelet väldigt mycket .. men störde mig på en sak som uppgiftslistan blinkade hela tiden jag kan inte hantera det .. så jag tog bort spelet jag gillade grafiken och allt annat så coolt spel men jag kunde inte stå ut med det blixt
Spelet har ENORM lagg, fruktansvärd LAG LAG 100mbps fiber WiFi +5G data! De vill att du ska betala för allt, och deras servrar är LÅNGSAMT, gjorda på stenåldern. Köp bättre servrar för mina pengar era små s**ts. När du attackerar någon fryser spelet i några sekunder och sedan kommer du vid fel tidpunkt och dina soldater är borta. Det här problemet var inte bara hos mig, utan hos hälften av spelarna, det hjälpte inte ens att starta om spelet och enheten. Spelet är också mycket tidskrävande 10 MÅNADER BETALA FÖR ATT VINNA.